[software-liber] Re: trac+email

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Mar 3 12:24:41 EET 2009

În data de 3 martie 2009, 12:10, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:
> Salut,
>
> e descris undeva care e situatia notificarilor de email de pe trac gsl?
> Eu as prefera de ex sa primesc mail la schimbari pe toate bugurile.
>
> Facem o echipa core ca si noi la sl.ro care primeste tot? Asta in ideea ca cine
> e in acea echipa
> e interesat de toate aspectele gsl.

Tu primești emailuri până la urmă?
Am setat ceva pe acolo dar n-am primit feedback.

Nu cred că trebuie să te abonezi la toate bugurile ar trebui ca
fiecare componentă să aibă un alias ce cuprinde mai multe adrese de
email.