[software-liber] Re: trac+email

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Mar 3 12:31:54 EET 2009

2009/3/3 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> În data de 3 martie 2009, 12:10, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a
> scris:

> cine
> >

> Tu primești emailuri până la urmă?
> Am setat ceva pe acolo dar n-am primit feedback.

nu am primiti nici un mail pana acum, desi am vazut ca sunt comentarii pe
buguri.
De aceea am intrebat.

> Nu cred că trebuie să te abonezi la toate bugurile ar trebui ca
> fiecare componentă să aibă un alias ce cuprinde mai multe adrese de
> email.

Asa e. Deocamdata nu suntem asa diversificati, dar pe viitor probabil nu va
fi nevoie
ca toti sa fie in CC:
Dar momentan cred ca suntem putini si cam toti cei interesati de pornirea
grupului ar trebui
sa fie la curent cu ce se intampla: e doar continut website/administratie si
fundatie, ambele tin de imagine.

Jani