[software-liber] Re: Cerere cu legea 544

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mar 4 11:23:32 EET 2009

Mie mi s-a zis ca se poate cere de le orice institutie si persoana juridica
ce foloseste bani de la buget.
Deci si de la inspectorat direct. Nu stiu insa cat din ce cheltuieli au ei e
decizia lor si documentat la ei
si cat e de la minister.
Merita incercat in orice caz.
Cei din Bucuretsi pot intreba si la minister. De fapt la toate ministerele
:)