[software-liber] Re: Cerere cu legea 544

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mar 4 11:28:33 EET 2009

La primarie la registratura. Dar mi s-a zis de la informatii sauorice ghiseu
unde trebuie dus.
Deci oriunde cred ca ti se zice unde e bine sa lasi.
Poate incerc si la inspectorat zilele astea, dar sa nu se sfieasca altii din
Cluj sa mi-o ia inainte