[software-liber] Re: Cerere cu legea 544

Mie Mar 4 11:35:53 EET 2009

On Wed, Mar 04, 2009 at 11:23:32AM +0200, Jani Monoses wrote:
> Mie mi s-a zis ca se poate cere de le orice institutie si persoana juridica
> ce foloseste bani de la buget.
> Deci si de la inspectorat direct. Nu stiu insa cat din ce cheltuieli au ei e
> decizia lor si documentat la ei
> si cat e de la minister.
> Merita incercat in orice caz.
> Cei din Bucuretsi pot intreba si la minister. De fapt la toate ministerele
> :)

Mi se pare o idee foarte bună, dar aș vrea să fiu sigur că am înțeles:
răspunsul lor va ajuta la realizarea unui studiu statistic referitor la
folosirea programelor liber și deschise?

Vorbesc în numele Cetei când spun că am vrea să trimitem aceste cereri
în București (către Politehnică, Ministerul Educației, Ministerul
Telecomunicațiilor).

Am putea, de asemenea, să vorbim cu voinicii să trimită aceste cereri și
la consiliile județene din județele de unde sunt originari. Cel mai
probabil asta s-ar putea întâmpla apoape de vacanța de Paște.

Tibi