[software-liber] Re: Cerere cu legea 544

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mar 4 11:55:21 EET 2009

> Mi se pare o idee foarte bună, dar aș vrea să fiu sigur că am înțeles:
> răspunsul lor va ajuta la realizarea unui studiu statistic referitor la
> folosirea programelor liber și deschise?

Scopul nu conteaza atat de mult in textul cererii, nu trebuie date
justificari.
Si le vom folosi pentru a vedea care e situatia si apoi putem face
statistici,
estimari de reduceri de cost, orice teoretic.

Mie imi trebuie pentru ca de fiecare date cand tineam prezentari presa
intreba
cati bani se cheltuie pe licente si cat s-ar putea economisi cu FOSS si
linux
pentru ca numerele sunt chestii concrete si utile pt articole si reportaje.

Si noi nu aveam habar.

> Vorbesc în numele Cetei când spun că am vrea să trimitem aceste cereri
> în București (către Politehnică, Ministerul Educației, Ministerul
> Telecomunicațiilor).

Trebuie mers personal si depus, nu trimis prin posta sau mail.
Nu trebuie buletin doar sa dai nume, adresa unde sa trimita (reala si email)
si CNP.

> Am putea, de asemenea, să vorbim cu voinicii să trimită aceste cereri și
> la consiliile județene din județele de unde sunt originari. Cel mai
> probabil asta s-ar putea întâmpla apoape de vacanța de Paște.

Ar fi super. Dati-i bataie :)

Jani