[software-liber] Re: Cerere cu legea 544

Mie Mar 4 12:09:50 EET 2009

On Wed, Mar 04, 2009 at 11:55:21AM +0200, Jani Monoses wrote:

> Scopul nu conteaza atat de mult in textul cererii, nu trebuie date
> justificari.
> Si le vom folosi pentru a vedea care e situatia si apoi putem face
> statistici,
> estimari de reduceri de cost, orice teoretic.

Evident, scopul nostru nu trebuie cuprins în textul cererii. Mă refeream
la scopul/motivația internă a noastră.

> Mie imi trebuie pentru ca de fiecare date cand tineam prezentari presa
> intreba
> cati bani se cheltuie pe licente si cat s-ar putea economisi cu FOSS si
> linux
> pentru ca numerele sunt chestii concrete si utile pt articole si reportaje.
>
> Si noi nu aveam habar.

Da, ăsta e adevărul, încă nu știm deși ne ocupăm cu asta.

> Trebuie mers personal si depus, nu trimis prin posta sau mail.
> Nu trebuie buletin doar sa dai nume, adresa unde sa trimita (reala si email)
> si CNP.

Înțeles.

> Ar fi super. Dati-i bataie :)

Punem șaua (adaptăm puțin cererea) și apoi îi dăm bătaie ;-)

Tibi