[software-liber] Re: Cerere cu legea 544

gabriel munteanu jajalinux la gmail.com
Joi Mar 5 10:57:19 EET 2009

si eu sunt din bucuresti, si m-as putea duce si eu la cateva institutii.
e ok daca las cererea asta la o institutie la care deja cineva [vad
mai sus pe alex si lucian] a lasat deja cererea asta ?
adica sa nu ne suprapunem.
sunt din sectorul 6 / lujerului.

gabi