[software-liber] Re: Cerere cu legea 544

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Mar 5 11:04:35 EET 2009

2009/3/5 gabriel munteanu <jajalinux la gmail.com>

> si eu sunt din bucuresti, si m-as putea duce si eu la cateva institutii.
> e ok daca las cererea asta la o institutie la care deja cineva [vad
> mai sus pe alex si lucian] a lasat deja cererea asta ?

Pai cel mai bine e sa va coordonati fiei pe lista asta fie pe rosedu/ceata
ca sunt special pt Bucuresti fie  in mailuri private.
Sa nu aiba lucru redundant la instirutii si sa pierdeti si voi vremea in
plus.
Va puteti imparti institutiile fie pe sectoare fie pe categorii (primarii,
spitale,scoli)