[software-liber] Re: Cerere cu legea 544

Joi Mar 5 11:11:56 EET 2009

On Thu, Mar 05, 2009 at 10:57:19AM +0200, gabriel munteanu wrote:

> si eu sunt din bucuresti, si m-as putea duce si eu la cateva institutii.
> e ok daca las cererea asta la o institutie la care deja cineva [vad
> mai sus pe alex si lucian] a lasat deja cererea asta ?
> adica sa nu ne suprapunem.
> sunt din sectorul 6 / lujerului.

Păi haideți să facem un tabel pe o pagină de pe Tracul SL în care
fiecare reprezentant să pună la ce instituție, din ce oraș, până la ce
dată merge. Asta pentru centralizare.

Dacă inițiativa a pornit de aici cred că cel mai bine îl punem pe acest Trac.
Mă pot ocupa eu de tabel, dacă sunteți de acord.

Impresii?
Tibi