[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Dum Mar 8 15:32:46 EET 2009

On Sun, Mar 08, 2009 at 06:12:52AM -0700, Lucian Constantin wrote:

> Mulțumiri pentru invitație, însă pagina respectivă spune
>
> "You cannot view this group's content because you are not currently a
> member.   Members must be approved before joining.
> intention to eliberatica la googlegroups.com (in English or Romanian
> since we are expecting both languages to be used). You don't have to
> use a gmail address to apply for membership."
>
> În F/OSS poți să vezi sursa unui software, însă nu poți să vezi
> componența unui grup? Cam ciudat...

Lucian, și tu poți să vezi componența grupului și chiar să participi la
discuții, întocmai ca în F/OSS. Tot ce trebuie să faci este să te
înscrii (adică să aplici scriind o motivație). :-)

Programele libere nu trebuie să aibă neapărat sursele pe Internet. Eu,
dezvoltatorul unui program liber, îmi pot face reclamă pe Internet, pot
pune un formular de cerere și dacă în urma cererii tale, aleg să te accept
ca și clientul meu, deci utilizatorul programului meu, îți distribui și
sursele odată cu binarul, fără condiții suplimentare.

Te aștept cu drag pe grup,
Tibi