[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Dum Mar 8 16:05:10 EET 2009

2009/3/8 Lucian Constantin <struct_bylighting la yahoo.com>:
> Eu înțeleg toate astea, spuneam doar că mi se pare cam ciudat ca
> discuțiile unui grup F/OSS care se vrea reprezentativ pentru România
> să se țină într-un mediu secretos. Mișcarea F/OSS este printre altele
> caracterizată de transparență. Nu înțeleg care-i problema pe care
> vreți să o rezolvați.

+1

Din păcate cu asta se pierde vizibilitatea, nu e nimic arhivat pentru
vecie pe mail-archive.com sau ceva de genul (de ex.
http://www.mail-archive.com/software-liber@googlegroups.com/).

--
 .
..: Lucian