[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Dum Mar 8 20:59:49 EET 2009

On Sun, Mar 08, 2009 at 06:24:09PM +0200, Stas Sushkov wrote:

> Aici eu nu m-am prins!
> Vreți să spuneți că dacă nu o să fim prezenți pe grupul „vostru”, atunci îi bai?

Deloc. Era o invitație. Cei interesați dau curs :-)

> „Mr.” Turbureanu, vă aduc la cunoștință că nu voi ați pus „roata la
> căruță”, și cu acest argument, v-aș ruga să fiți un pic mai discret la
> pronunțarea mesajelor de acest gen.

Dragă Stas, nu știu cu ce am supărat. Care mesaje, de ce gen? Când am
zis comunitate mă refer la cea a eLiberaticii. Fiecare proiect are o
comunitate, nu? Mie și nu doar mie se pare mi-ar plăcea să lărgim
comunitatea, să devină una națională, adică cu acoperire națională.

În rest, nu știu ce să zic, sunt uimit de primire: „Mr.” Turbureanu.
Prefer Tibi ;-)

> Plus, vă rog să nu uitați că anume voi sunteți cei care faceți, și
> aveți nevoie de reclamă la momentul de față.

Din nou, unde am greșit? Eu am invitat oameni să se facă auziți pe lista
proiectului. Aștept sugestii de a o face într-un mod corect, Stas :-)

> O zi bună și baftă.

O seară frumoasă, să fie!
Tibi