[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Dum Mar 8 21:17:47 EET 2009

2009/3/8 Stas Sushkov <stas la nerd.ro>:

> Prefer Mr.
>
> Altă dată, vă rog să fiți mai explicit cui vă adresați. Eu am luat
> mesajul drept unul adresat grupului pentru software liber.

Pai nu-l mai lua numai tu, sa-l ia fiecare cum crede. :)
Omul a facut un anunt care are, parerea mea, cat de cat legatura cu
promovarea sofware-ului liber.
Cine vrea merge, cine nu nu. Cine vrea aplica pentru grupul ala cine nu nu.

Observatia cu politica grupului lor a fost buna insa asta nu inseamna
ca o sa o schimbe.

--
Alin Rus