[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Dum Mar 8 21:24:06 EET 2009

Stas,

Dacă nu aș fi scris eu mesajul anterior nu mi-aș fi dat seama cine l-a
scris. Totuși, semnătura mea de la sfârșit ar putea să fie un indiciu,
după citirea răspunsului tău. Din păcate e prezentă a mea, dar a ta
lipsește. :-)

On Sun, Mar 08, 2009 at 09:11:38PM +0200, Stas Sushkov wrote:

> Prefer Mr.

Cum vrei tu, Stas. Dar eu sunt student în anul III, nu știu dacă merit
respectul :-P și oricum eu nu-mi exprim respectul prin plural ;-)

> Altă dată, vă rog să fiți mai explicit cui vă adresați. Eu am luat
> mesajul drept unul adresat grupului pentru software liber.

Păi... era adresat membrilor grupului pentru software liber care vor să
se implice în proiectul eLiberatica. Cred că am mai spus de câteva ori
asta.

Tibi

> --
> ()  Campania Panglicii în ASCII
> /\  http://stas.nerd.ro/ascii/

P.S. Și eu am susținut campania în rândul colegilor mei, după ce am
văzut mesajul tău de pe lista Ubuntu-ro. Aș putea spune că avem multe
în comun, sper să trecem ușor peste mica neînțelegere.