[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Mar 8 22:58:00 EET 2009

Salut,

Și eu zic că e ok mesajul lui Tibi :).
Nu m-am împlicat în ROSI pentru că nu mi-a plăcut idei de grup închis,
privat bazat pe invitații. M-am bucurat să aflu că s-a mutat (sau o
parte) pe google groups și am vrut să mă împlic. Am fost dezamăgit de
faptul că grupul e închis și m-am oprit.

Fiecare e liber să organizeze lucrurile după voia și nevoia lui.

Cred că putem să fim mai toleranți și să încercăm să ofensăm alte
persoane.

Eu le doresc succes și sper să apară în București ceva de genul
FOSDEM :)

Pace :)
Adi

În data de Du, 08-03-2009 la 21:17 +0200, Rus-Rebreanu Alin-Florin a
scris:

--
Adi Roiban