[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Mar 9 09:30:04 EET 2009

Tibi Turbureanu wrote:

> Vor prezenta invitați din țară și de peste hotare [2].

Din partea Fedora va veni Jeroen van Meeuven (Revisor, Fedora Unity,
Fedora EMEA etc.), care e inregistrat ca speaker si voi fi si eu, poate
si alti citiva din comunitatea Fedora din Bucuresti (cel mai probabil
studenti, cu bilete de cele mai ieftine).

> Sunteți invitați toți cei interesați să vă înscrieți pe grupul
> comunității eLiberatica la http://groups.google.com/group/eliberatica
> și să ne discutăm pe larg :-)

Si eu sint printre cei care au incercat sa se inscrie in grup dar au
renuntat vazind formalitatile. Mi se pare "rude" sa fiu invitat sa ma
inscriu intr-un grup pentru ca apoi sa ma trezesc ca trebuie sa cer
voie. Atunci de ce am mai fost invitat?