[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Lun Mar 9 09:45:39 EET 2009

On Mon, Mar 09, 2009 at 09:30:04AM +0200, Nicu Buculei wrote:

> Din partea Fedora va veni Jeroen van Meeuven (Revisor, Fedora Unity,
> Fedora EMEA etc.), care e inregistrat ca speaker si voi fi si eu, poate
> si alti citiva din comunitatea Fedora din Bucuresti (cel mai probabil
> studenti, cu bilete de cele mai ieftine).

Nicu, astea sunt vești foarte bune! Vă așteptăm cu drag :-)
Eu recomand să vă înregistrați de pe acum toți contribuitorii Fedora la
http://www.agora.ro/eliberatica/registration2009/index.php
ca să fiți siguri că nu se termină locurile. Și ulterior puteți cumpăra
efectiv biletele, eventual în grup. ROSEdu așa procedează. :-)

> Si eu sint printre cei care au incercat sa se inscrie in grup dar au
> renuntat vazind formalitatile. Mi se pare "rude" sa fiu invitat sa ma
> inscriu intr-un grup pentru ca apoi sa ma trezesc ca trebuie sa cer
> voie. Atunci de ce am mai fost invitat?

Sunt de acord și îmi pare rău că invitația noastră de a participa intră
în contradicție cu formalitățile. Sper să ușurăm acest proces cât de
curând ca să nu pierdem atâtea ocazii de a vă avea printre noi.

Sunt fericit că ediția de anul acesta a început să prindă interes încă
din prima zi de la deschiderea înregistrărilor pentru conferință.

Pe curând,
Tibi