[software-liber] KSP la eLiberatica

Lun Mar 9 09:56:14 EET 2009

Neața,

Eu și Marius (căpetenii Ceata) am propus să organizăm o PSC [Petrecere
de Semnare de Chei] ;-) la eLiberatica. Joost de la FOSDEM [1] ar fi
interesat să participe, dar încă nu știm dacă există interes.

Pe grupul comunității eLiberatica până acum nu și-a exprimat nimeni
părerea referitor la semnarea cheilor GnuPG :-P Așa că vă întreb pe voi,
v-ar părea interesant/util să organizăm petrecerea? :-)

Întărim rețeaua? :-D Am văzut că unii dintre voi își semnează scrisorile
cu GPG.

Tibi

[1] http://ksp.mdcc.cx