[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Mar 9 10:44:56 EET 2009

Tibi Turbureanu wrote:

> Nicu, astea sunt vești foarte bune! Vă așteptăm cu drag :-)

Am fost in contact cu Lucian Savluc si Romulus Maier si se pare ca pina
la urma am fost acceptati cu un booth desi ne calificam doar ca "2 Stars
Community Sponsor".

> Eu recomand să vă înregistrați de pe acum toți contribuitorii Fedora la
> http://www.agora.ro/eliberatica/registration2009/index.php
> ca să fiți siguri că nu se termină locurile. Și ulterior puteți cumpăra
> efectiv biletele, eventual în grup. ROSEdu așa procedează. :-)

Deocamdata am dat un "call for help", astept si eu sa vad cine raspunde,
deocamdata am primit opinie ca e totusi putin cam scump pentru cei care
NU sint studenti.