[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Mar 9 11:10:11 EET 2009

În data de 9 martie 2009, 10:44, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a scris:

> Am fost in contact cu Lucian Savluc si Romulus Maier si se pare ca pina la
> urma am fost acceptati cu un booth desi ne calificam doar ca "2 Stars
> Community Sponsor".

> Deocamdata am dat un "call for help", astept si eu sa vad cine raspunde,
> deocamdata am primit opinie ca e totusi putin cam scump pentru cei care NU
> sint studenti.

S-ar putea să fie și Mozilla România cu o tarabă acolo, și eu prin
spatele ei, dar n-o să uit că sunt contribuitor și la Fedora :)