[software-liber] Re: KSP la eLiberatica

Varga Levente vlzoltan la gmail.com
Lun Mar 9 11:19:09 EET 2009

Buna!

Nu stiu care e parerea celorlalti dar dupa parerea mea este o idee buna. Nu
demult am citit despre un asemenea eveniment organizat la Budapesta de
grupurile locale si mi s-a parut o idee foarte buna pe care am vrut sa o
sugerez pe lista. Din pacate nu l-am facut la acel moment si am uitat de ea
(batranetea ne doboara pe toti :P ). Singura problema (cel putin cazul meu)
este participarea la eLibertatica asa incat ca sa nu uit inca o data sugerez
ca daca se va organiza asa ceva in cadrul acestui eveniment si daca va fi
primit bine atunci sa incercam sa facem asa ceva si pe plan local pentru cei
care nu stiu sau nu pot participa la eLiberatica dar care ar dori sa aiba
chei semnat, fapt care ar duce si la constituirea unei retele de incredere
(trust network). In aceasta idee pun linkul despre un evenimentul desfasurat
la Budapeste ca si exemplu:
Articolul original in limba maghiara:
http://hup.hu/cikkek/20081202/pgp_kulcsalairasi_talalkozo_a_szechenyi_istvan_egyetemen
Articolul tradus in limba romana (din bunavointa Google Translate :P ) :
http://translate.google.com/translate?prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fhup.hu%2Fcikkek%2F20081202%2Fpgp_kulcsalairasi_talalkozo_a_szechenyi_istvan_egyetemen&sl=hu&tl=ro&history_state0=
Articolul despre rezultatele intalnirii (limba maghiara):
http://www.sze.hu/gpgparty/
Articolul tradus in limba romana:
http://72.14.221.132/translate_c?hl=en&ie=UTF-8&sl=hu&tl=ro&u=http://www.sze.hu/gpgparty/&prev=_t&usg=ALkJrhivJJeROebNI-6tP78RclNlIzb2mA

Spor!

--
Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.