[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Lun Mar 9 11:19:30 EET 2009

On Mon, Mar 09, 2009 at 10:44:56AM +0200, Nicu Buculei wrote:

> Am fost in contact cu Lucian Savluc si Romulus Maier si se pare ca pina
> la urma am fost acceptati cu un booth desi ne calificam doar ca "2 Stars
> Community Sponsor".

Eu nu mă ocup de parte de sponsorizări și oricum tot ce fac este
voluntar, pentru că am crezut încă de la început în proiect.

Mă bucur că veți fi prezenți, Red Hat a avut stand și anul trecut prin
prietenii de la SNS. Cred că a venit timpul ca și comunitatea Fedora din
România merită să fie reprezentată bine la ediția din anul acesta :-)

> Deocamdata am dat un "call for help", astept si eu sa vad cine raspunde,
> deocamdata am primit opinie ca e totusi putin cam scump pentru cei care
> NU sint studenti.

Voi aveți o listă de discuții? Mă interesează să intru în contact cu
comunitatea Fedora [poate și alți prieteni sunt interesați, de aici,
de pe SL.ro]. Anunțul tău și opinia au ajuns într-o arhivă? :-)

Legat de preț, părerea mea [deși s-ar putea să fiu subiectiv, că și
eu sunt student] este că puțin peste dublu [29€] față de prețul biletului
pentru studenți [12€] este un preț bun, echitabil, având în vedere că
majoritatea studenților nu au salariu.

Pe curând,
Tibi