[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Lun Mar 9 11:26:20 EET 2009

On Mon, Mar 09, 2009 at 11:10:11AM +0200, Alexandru Szasz wrote:

> În data de 9 martie 2009, 10:44, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a scris:

> S-ar putea să fie și Mozilla România cu o tarabă acolo, și eu prin
> spatele ei, dar n-o să uit că sunt contribuitor și la Fedora :)

Dap, sigur vin și Alina (Mierluș) și Irina (Sandu). Despre altcineva nu
mai știu; Alex, cine crezi că ar mai putea fi interesat din Mozilla
România?

Tibi

P.S. Te ascunzi după tarabă de ochii presei, nu? Să ai parte și tu de o
conferință liniștită :-P