[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Mar 9 11:35:08 EET 2009

În data de 9 martie 2009, 11:26, Tibi Turbureanu
<tiberiuturbureanu la gmail.com> a scris:

> Dap, sigur vin și Alina (Mierluș) și Irina (Sandu). Despre altcineva nu
> mai știu; Alex, cine crezi că ar mai putea fi interesat din Mozilla
> România?

Membri activi suntem noi 3.
Comunitatea Fedora din România: http://www.google.ro/search?q=fedora+romania
Eu sunt din Timișoara și e mai mare efortul cu transportul decât
prețul biletului, așa că încă oscilez.