[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Mar 9 11:40:10 EET 2009

Tibi Turbureanu wrote:

> Voi aveți o listă de discuții? Mă interesează să intru în contact cu
> comunitatea Fedora [poate și alți prieteni sunt interesați, de aici,
> de pe SL.ro]. Anunțul tău și opinia au ajuns într-o arhivă? :-)

Folosim un forum ca mijloc principal de discutii:
http://forum.fedoraproject.ro/index.php/topic,189.0.html

> Legat de preț, părerea mea [deși s-ar putea să fiu subiectiv, că și
> eu sunt student] este că puțin peste dublu [29€] față de prețul biletului
> pentru studenți [12€] este un preț bun, echitabil, având în vedere că
> majoritatea studenților nu au salariu.

Si mie mi se pare OK pretul pentru studenti, iar pe celalat l-am remarca
ca fiind semnificativ redus fata de anul trecut. Inca astept si eu
reactii sa vad pe cine ma bazez si ce pot face.