[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Lun Mar 9 12:04:12 EET 2009

On Mon, Mar 09, 2009 at 11:40:10AM +0200, Nicu Buculei wrote:

> Folosim un forum ca mijloc principal de discutii:
> http://forum.fedoraproject.ro/index.php/topic,189.0.html

Ah, găsisem forumul dar mă întrebam dacă nu cumva proiectul are și o listă
de discuții. Unora le e mai ușor să folosească o singură interfață - cea
a unui client de poștă electronică - decât pe cele multe de pe Internet.
Este și cazul meu. :-)

Poate ar fi interesant să lăsăm forumul pentru utilizatori și pentru
contribuitori să punem la punct o listă/grup de discuții.

> Si mie mi se pare OK pretul pentru studenti, iar pe celalat l-am remarca
> ca fiind semnificativ redus fata de anul trecut. Inca astept si eu
> reactii sa vad pe cine ma bazez si ce pot face.

Am găsit mesajul tău de pe forum dar a durat 1 minut până am reușit să-l
și deschid :-D Sunt cu ochii pe subiect ;-)

Tibi