[software-liber] Re: eLiberatica și-a deschis porțile

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Mar 9 12:17:33 EET 2009

Tibi Turbureanu wrote:
> On Mon, Mar 09, 2009 at 11:40:10AM +0200, Nicu Buculei wrote:
> Ah, găsisem forumul dar mă întrebam dacă nu cumva proiectul are și o listă
> de discuții. Unora le e mai ușor să folosească o singură interfață - cea
> a unui client de poștă electronică - decât pe cele multe de pe Internet.
> Este și cazul meu. :-)
>
> Poate ar fi interesant să lăsăm forumul pentru utilizatori și pentru
> contribuitori să punem la punct o listă/grup de discuții.

Si eu prefer emailul, dar nu sintem atit de multi contribuitori si nici
nu avem atit de mutle de organizat incit sa merite sa facem lista.

> Am găsit mesajul tău de pe forum dar a durat 1 minut până am reușit să-l
> și deschid :-D Sunt cu ochii pe subiect ;-)

Da, avem niste probleme de performana care sint cunoscute :p Mai trebuie
lucrat la asta dar nu e in gradina mea.