[software-liber] Re: KSP la eLiberatica

Lun Mar 9 12:51:14 EET 2009

On Mon, Mar 09, 2009 at 11:19:09AM +0200, Varga Levente wrote:
> Buna!

Noroc, Varga!

Mulțam pentru răspuns :-)

> Nu stiu care e parerea celorlalti dar dupa parerea mea este o idee buna. Nu
> demult am citit despre un asemenea eveniment organizat la Budapesta de
> grupurile locale si mi s-a parut o idee foarte buna pe care am vrut sa o
> sugerez pe lista.

Foarte interesant, știu că și comunitatea FLOSS din Ungaria este
activă :-) și cred că astfel de petreceri sunt în primul rând un prilej
bun de a o întări și a o lărgi (prin strângeri de mână, noi prietenii
la o bere ;-).

> Din pacate nu l-am facut la acel moment si am uitat de ea
> (batranetea ne doboara pe toti :P ).

He, cât de bătrân poți fi :-P

> Singura problema (cel putin cazul meu)
> este participarea la eLibertatica asa incat ca sa nu uit inca o data sugerez
> ca daca se va organiza asa ceva in cadrul acestui eveniment si daca va fi
> primit bine atunci sa incercam sa facem asa ceva si pe plan local pentru cei
> care nu stiu sau nu pot participa la eLiberatica dar care ar dori sa aiba
> chei semnat, fapt care ar duce si la constituirea unei retele de incredere
> (trust network).

Păi și Joost ne-a recomandat același lucru, formalitățile sunt simple,
oricine poate organiza o PSC și ar fi util să ne întâlnim mai mulți față
în față, cu diferite ocazii („hackathon”? tabără la munte?) ca să lărgim
comunitatea/rețeaua de încredere :-)

> In aceasta idee pun linkul despre un evenimentul desfasurat
> la Budapeste ca si exemplu:

Dap, îmi place ce am citit. Am o propunere: ce-ar fi să-i invităm pe
vecinii noștri să participe la eLiberatica și să ne ajute la organizarea
petrecerii? Pentru că ei deja au mai organizat și au experiență :-)

> Articolul original in limba maghiara:
> http://hup.hu/cikkek/20081202/pgp_kulcsalairasi_talalkozo_a_szechenyi_istvan_egyetemen
> Articolul tradus in limba romana (din bunavointa Google Translate :P ) :
> http://translate.google.com/translate?prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fhup.hu%2Fcikkek%2F20081202%2Fpgp_kulcsalairasi_talalkozo_a_szechenyi_istvan_egyetemen&sl=hu&tl=ro&history_state0=
> Articolul despre rezultatele intalnirii (limba maghiara):
> [...]

Mulțam,
Tibi

P.S. Care sunt motivele care te împiedică să vii la eLiberatica? Poate
rezolvăm din ele :-D