[software-liber] Re: Document Freedom Day - prima etapa

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Mar 10 11:48:45 EET 2009

În data de 10 martie 2009, 11:28, Constantinescu Nicolaie
<kosson la gmail.com> a scris:
> Stimați colegi,
>
> Vă prezint traducerea paginii principale si a promoționalelor pentru a fi
> revizuite și corectate înainte de a fi adoptate și de comunitățile românești
> susținătoare ale inițiativei.
> http://www.documentfreedom.org/Main_Page/ro
> http://www.documentfreedom.org/Artwork/ro

Salut,

Felicitări, arată foarte bine.
Aș avea o mică observație cu privire la scrisul cu majuscule în unele
cazuri cum ar fi:

- Libertatea Documentelor
- Software Deschis
- Standarde Deschise

În limbile germanice este un obicei, dar în limba noastră textele
scrise altfel trec ca nume proprii și tind să nu fie observate cu
atenție. Astfel, în loc de libertatea documentelor se reține
Libertatea Documentelor, care are același impact ca și Agenția Pentru
Monitorizarea Nu Știu Cui, care imediat s-ar prescurta APMNȘC,
semnificația ei trecând în umbră.