[software-liber] Re: Document Freedom Day - prima etapa

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Mar Mar 10 11:51:36 EET 2009

A┼ča este precum spui, dar am dorit s─â ├«ncalc regula pentru a identifica ┼či
segmenta ┼či vizual informa┼úia.
Este o abatere premeditat─â ├«n favoarea ruperii de ritm ┼či a identific─ârii
mai concrete a conceptelor de lucru.

Mulţumesc

--
Constantinescu Nicolaie