[software-liber] Scrisoare catre deputatul local v2

Calin Miclaus calin.miclaus la gmail.com
Sâm Mar 14 13:18:54 EET 2009

Cu toate am promis ca o termin acum cateva saptamani, doar acum mi-am putut
face timp pentru finalizare. Imi pare rau.

Am editat documentul, am scos partitle care mi s-au parut prea tehnice sau
inutile in context, si am ajuns la forma de mai jos. Scrisoarea trebuie sa
fie scurta, si sa prezinte in linii mari intentia, prea multe detalii
deruteaza.

Va invit sa vedeti documentul, sa-l corectati pe unde se poate (manu la arlug :
poti sa-l treci pe diacritice ?), sa includeti in finalul lui link-uri de
care stiti, care le considerati utile (la studii de caz ma refer, la decizii
ale UE, si altele), si sa-mi dati feedback :)
In genere, cred ca forma si continutul sunt ok...au fost multi care au
contribuit, si nu avea coerenta, facea referire cand la open source, cand la
sursa libera, cand la standarde deschise, cand la openoffice, cand la
linux...sper ca am reusit sa fiu mai concis in forma care v-o prezint.

http://docs.google.com/Doc?id=dkwbj2t_14f9kphqf6&hl=en

--
Calin Miclaus