[software-liber] Re: refund la soft

Mie Mar 18 12:29:36 EET 2009

On Wed, Mar 18, 2009 at 12:01:22PM +0200, Jani Monoses wrote:
> Un exemplu despre un caz de rambursare a costurilor licentei terminat cu
> success
>
> http://ernstfamily.ch/jonathan/2009/03/hp-refunds-520-of-software/

Am citit și mă bucur că există determinarea în cererea drepturilor
contractuale. Aș vrea să facă asemenea și românii care își știu libertățile
(legate de programe) și care cumpără un portabil HP cu licența asta justă.

Întrebare: HP are același EULA și la noi în țară?
Alta: Există și alte mărci care practică licențe asemănătoare?
Și ultima: Există pe undeva legi (de stat) care reglementează rambursarea
banilor dați pentru programe pe care nu le vrei, dar vin cu mașina?

Sunt niște întrebări deschise, trebuie să cercetăm :-)

Tibi