[software-liber] Lansare GNOME 2.26

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Mar 19 16:07:01 EET 2009

Salut,

Azi a fost lansat GNOME 2.26

Spre bucuria noastră am intrat în rândul lumii și acum limba Română este
limbă oficial în GNOME :)

Mulțumită lui Doru și a lui Mișu avem traduse și notele de lansare:
http://library.gnome.org/misc/release-notes/2.26/index.html.ro

Cred că ele sunt utile pentru bloguri și diverse publicații de
specialitate. Se poate copia de acolo pentru a răspândi vestea.

GNOME 2.26 este tradus în procent de 87 %, nefiind traduse utilitarele
de dezvoltare (destinate programatorilor) și programul de PGP.

Față de versiunea precedentă au fost traduse peste 10.000 de texte noi,
majoritatea fiind traduse și testate mai întâi în Ubuntu.

Spor!
--
Adi Roiban