[software-liber] Re: refund la soft

Vin Mar 20 12:01:43 EET 2009

On Fri,20.Mar.09, 11:21:33, Calin Miclaus wrote:

> Da. Amenzi date firmelor, pentru ca nu aveau licenta pe soft, in speta
> Windows si Office. Pirateria este in fond, 'nerespectarea EULA', pentru ca
> faci ceva ce ea iti interzice (instalarea programului, fara a avea dreptul,
> eventual pe mai multe calculatoare, ...).

Amenzi date de cine? BSA? Ei sunt o asocia╚Ťie a unor produc─âtori de
software. Poli╚Ťia? Numai din auzite.

Singurele cazuri concrete, care au ajuns și în ziare, au fost cele cu
ÔÇ×furnizoriiÔÇŁ de CD/DVD piratate. ╚śi chiar ╚Öi aceia, din c├óte ├«mi aduc
aminte i-au luat la ochi pentru copierea de filme/muzică și nu software.

Am printre colegi persoane de forma╚Ťie juridic─â ╚Öi am s─â ├«ntreb dac─â un
contract în engleză poate fi impus, atâta vreme cât contractul respectiv
a fost ÔÇ×├«ncheiatÔÇŁ ├«n Rom├ónia.

Salut─âri,
Andrei
P.S. la leg─âtura din acest fir se men╚Ťioneaz─â c─â EULA era ├«n francez─â...
(Albert Einstein)
Un ata┼čament non-text a fost ┼čters...
Nume: indisponibil(─â)
Tip: application/pgp-signature