[software-liber] situl

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Mar 23 21:33:30 EET 2009

De mult aveam 'issues' cu situl atat cu textele cat si cu stil.

Am facut modificari:
- pusa pagina cu harta pe privat -  nu mergea ultimele dati cand m-am uitat
si nu e o activitate top-level. Va trebui pus link la ea de pe pagina de
proiecte
- adaugat un tab pt localizare
- scos ribbonul de sub navbar care repeta numele linkului pe care erai si
facea ca totul sa mearag mai jos cu un tol.
pus un fundal sub navbar sa nu fie totusi alb - se poate pune orice culoare.
Peste tot unde am schimbat am pus un string JANI comentariu in style.css in
page.php si stiri.php pt undo sau modificare mai usoara. Ca nu avem sursele
sub revision control fiind in director de-al rootului.

Nu tin sa ramana asa dar cum e primul si cam singurul contact cu grupul al
multora tin sa fie cat mai ok continutul si look-ul. Deci cel putin sa
vorbim despre el si sa contribuie lumea, acum
e ca un teren parasit :)

http://softwareliber.ro/

TODO: adaugat pagina cu evenimente si activitati curente : depunerile 544 si
prezentari in licee (Alin are continut aici si si eu in curand)

Jani