[software-liber] Re: situl

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Mar 23 23:00:26 EET 2009

2009/3/23 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>

> În sens că pe IE e o pagină, pe Ff Win32 si Linux e alta, pe FF MacOS e
> alta.

Stas, daca e ceva bug in ce am facut zi clar . Eu de doua luni tot bag
buguri in LP si trac
cu ce nu imi convine si nu primesc raspuns la toate, asa ca am modificat
exact cum m-a taiat pe mine capul,
si exact cum se faceau si pana aucm modificarile pe site.
Fie discutam tot ce facem fie avem situatii de acest gen.
Sau mai bine hai sa cautam o tema wordpress existenta facuta de un designer
de meserie si care e folosit in mai multe situri
si sa ne concentram doar pe continut.

Jani