[software-liber] buget licee

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Joi Mar 26 14:02:06 EET 2009

On Thu, 2009-03-26 at 09:48 +0200, Jani Monoses wrote:
> Liceele au bugete partial finantate de la consiliile locale, deci
> eventualele achizitii de hard si soft in afara programului national
> doar de la ele se pot afla. Deci la orice liceu poate fi depusa o
> cerere legat de ce si cu cat au cumparat.

Aici faza nașpa e că nu toți profesorii se uita la fel la acțiunile de
gen. În sens că dacă directorul (adjunct sau nu) este de o altă părere
decât cererea respectivă, elevul o poate lua la pălărie în mod indirect.

O să încerc totuși să aflu și eu câte ceva de la fostul meu liceu.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/