[software-liber] Poate vreți să știți ce ne așteaptă... ;-)

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Mar 27 21:42:39 EET 2009

On Fri, 2009-03-27 at 21:24 +0200, Răzvan Sandu wrote:
> Uite -informativ:
>

> http://itboard.ro/blogs/zolis_tool/archive/2009/03/23/power-tools-for-open-xml.aspx
> http://itboard.ro/blogs/zolis_tool/archive/2009/03/19/din-nou-despre-interoperabilitate-mix09.aspx
> http://itboard.ro/blogs/zolis_tool/archive/2009/03/16/cat-de-rapid-e-rapid.aspx

Din câte știu eu, IE8 nu a trecut nici Acid3, ce să povestești de
viteză....

> http://itboard.ro/blogs/zolis_tool/archive/2009/03/11/a-scala-sau-a-nu-scala-stocarea-de-date-in-cloud.aspx

Aici am observat o întrebare interesantă:
„Cum scalează marile siteuri de pe net? Google, Yahoo, Windows Live,
Amazon etc, ce baze de date folosesc?”

La care răspunsul sigur nu e „folosind tehnologiile Microsoft”. Iar
Windows Live nu poate fi luată în considerare pentru că nu scalează!

> http://itboard.ro/blogs/zolis_tool/archive/2009/03/09/mittal-silverlight-si-camionul-de-planse.aspx
> http://itboard.ro/blogs/zolis_tool/archive/2009/03/25/introducere-in-net-6-8-aprilie.aspx
>

> N-aveți cumva un Firefox pe-aici?   ;-)

Apropo, cu virușii au rezolvat-o? Nimic de viruși la MIX09?

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/