[software-liber] Re: Poate vreți să știți ce ne așteaptă... ;-)

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Lun Mar 30 14:29:42 EEST 2009

Hello all,

În grămada asta de link-uri (luate de pe blog-ul lui Zoli Herczeg, evangelist la
Microsoft *ROMANIA* !),  mie mi se par semnificative două aspecte:

1. Tendința de a migra totul pe Web - odată cu netbook-urile și cloud
computing-ul, logo-ul vizionar Sun „The network is the computer” începe să
prindă substanță;

2. Tendința companiilor gen Microsoft de a inventa un „HTML pentru cei aleși”.
Atenție la pericolul Silverlight, la serviciile Web ce rulează „peste” HTML-ul
standard, cu mici „chichițe” proprietare IE-only...

În articolul lui Stallman despre Javascript, recent comentat pe-aici, citind cu
atenție, puteți afla că nu-i doar impresia mea... Vă amintiți ce spune Stallman
despre „propagarea” codec-urilor multimedia proprietare prin Silverlight ?

Numai bine,
Răzvan