[software-liber] Re: programarea GPU-rilor seria 7xx de la ATI/AMD

Mar Mar 31 20:01:51 EEST 2009

On Mon,30.Mar.09, 16:59:26, Lucian Ilea wrote:

> A aparut un document de 392 de pagini :
> http://developer.amd.com/gpu_assets/R700-Family_Instruction_Set_Architecture.pdf
> de la ATI care descrie seturile de instructiuni ale GPU-rilor lor ,pe 55 nm si 40 nm din seria Radeon 4xxx,pt programarea aplicatiilor(grafice) care folosesc intens calculul paralel pe placa video.
> din cate stiu,e prima data cand Nvidia sau AMD dezvaluie setul de instructiuni

Servus Lucian,

Este o informa╚Ťie destul de interesant─â pentru comunitate FLOSS, dar cum
sugerezi s─â o folosim pentru a promova software liber?

Salut─âri,
Andrei -- tentat pentru o secund─â s─â modereze mesajul
(Albert Einstein)
Un ata┼čament non-text a fost ┼čters...
Nume: indisponibil(─â)
Tip: application/pgp-signature