[software-liber] Re: FlossCamp: keysigning party?

Dum Mai 3 11:57:49 EEST 2009

On Sun, May 03, 2009 at 11:33:20AM +0300, Andrei Popescu wrote:
> Salutări,
>
> Din câte văd semnătura digitală[1] nu este foarte populară pe această
> listă, dar totuși sunt câțiva utilizatori. În consecință propun o
> sesiune de semnare de chei[2] la FlossCamp 2009 și mă ofer să coordonez
> (dacă e cazul).
>
> Rog toți cei interesați să răspundă la acest mail (eventual pe privat)
> ca să vedem câți doritori sunt și ce procedură aplicăm[3][4].
> Documentație detaliata în "The Keysigning Party HOWTO"[5].

Eu sunt interesat și mai mulți participanți la eLiberatica de anul acesta
și-au exprimat interesul.

Ceata va organiza pe 23 mai la eLiberatica o astfel de petrecere,
http://www.eliberatica.ro/2009/events/ksp-event
după modelul celei de la FOSDEM,
http://fosdem.org/2009/keysigning

Ar fi fain să ne unim eforturile în acest prim eveniment KSP și să aplicăm
experiența acumulată la FLOSSCamp. Marius (coordonatorul) a instalat un
server de chei la ksp.ceata.org și mâine plănuim să-i dăm drumul, cu puțină
întârziere față de data planificată. :-D

Pentru orice întrebări vă stau la dispoziție.

Mulțumesc,
Tibi