[software-liber] Re: FlossCamp: keysigning party?

Dum Mai 3 12:38:57 EEST 2009

On Sun,03.May.09, 11:57:49, Tibi Turbureanu wrote:

> Eu sunt interesat și mai mulți participanți la eLiberatica de anul acesta
> și-au exprimat interesul.
>
> Ceata va organiza pe 23 mai la eLiberatica o astfel de petrecere,
> http://www.eliberatica.ro/2009/events/ksp-event
> după modelul celei de la FOSDEM,
> http://fosdem.org/2009/keysigning

Sună bine. Asta înseamnă că dacă avem un participant (preferabil mai
mulți) la ambele evenimente putem face o legătură cu rețele
internaționale.

> Ar fi fain să ne unim eforturile în acest prim eveniment KSP și să aplicăm
> experiența acumulată la FLOSSCamp. Marius (coordonatorul) a instalat un
> server de chei la ksp.ceata.org și mâine plănuim să-i dăm drumul, cu puțină
> întârziere față de data planificată. :-D

Sunt atât de mulți utilizatori încât se justifică propriul server? Eu aș
fi bucuros dacă se adună 10 doritori KSP pentru FLOSSCamp.

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru