[software-liber] Re: Propunere concretă: Cum vad eu viitorul GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Mai 3 12:53:44 EEST 2009

2009/5/3 Andrei Popescu <andreimpopescu la gmail.com>

> ales
> preia
>
> 1. Un an nu este o perioadă chiar așa de lungă

Mi se pare prea lunga, ca nu avem proiecte asa de mari ca debian, si suntem
mai agili (daca ne punem pe treaba)
Debian progreseaza incet si are nevoie de coerenta pe perioade mai lungi
(desi sincer nefiind aproape de Debian, nu stiu
exact ce face DPL-ul). Pe cand la noi 2-3 luni am vedea daca eventualul sef
face treaba buna.

Dar inainte de asta ar trebui sa ne fie clar ce rol ar avea un coordonator
de GPL si daca avem nevoie de asa ceva.
Motivul pt care eu vad ca ar fi util e asumarea unei responsabilitati si
facutul unui plan coerent in loc de harababura
netransparenta si ineficienta de acum :)

Jani