[software-liber] Re: Propunere concretŃ: Cum vad eu viitorul GSL

Dum Mai 3 19:37:02 EEST 2009

On Sun,03.May.09, 12:53:44, Jani Monoses wrote:

> Mi se pare prea lunga, ca nu avem proiecte asa de mari ca debian, si suntem
> mai agili (daca ne punem pe treaba)
> Debian progreseaza incet si are nevoie de coerenta pe perioade mai lungi
> (desi sincer nefiind aproape de Debian, nu stiu
> exact ce face DPL-ul). Pe cand la noi 2-3 luni am vedea daca eventualul sef
> face treaba buna.

Eu v─âd func╚Ťia de lider/coordonator ca fiind ├«n primul r├ónd
reprezentativă (vocea grupului) și în al doilea rând administrativă
[semneaz─â acte, decide ├«n privin╚Ťa cheltuielilor m─ârunte (gen timbre
poștale)].

Schimbarea liderului implic─â ╚Öi o anumit─â h├ór╚Ťog─âraie (schimbarea
persoanei cu drept de semn─âtur─â la banc─â), de aceea nu este recomandat
s─â facem asta prea des.

Salut─âri,
Andrei
--
Dac─â ave╚Ťi probleme cu afi╚Öarea diacriticelor trebuie s─â v─â actualiza╚Ťi
fonturile. Vede╚Ťi http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru