[software-liber] Re: Propunere concretă: Cum vad eu viitorul GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Mai 3 22:11:40 EEST 2009

> Eu văd funcția de lider/coordonator ca fiind în primul rând
> reprezentativă (vocea grupului) și în al doilea rând administrativă
> [semnează acte, decide în privința cheltuielilor mărunte (gen timbre
> poștale)].

Inseamna ca vorbeam de chestii diferite :)
Ce ziceam eu e legat de coordonarea activitatilor grupului, ce zici tu e
legat
de coordonatorul asociatiei (cand si daca va exista)
Eu zic ca pana nu avem actiuni serioase si nu aratam a echipa funcitonala
cat de cat
asociatia e pe planul doi. Vreau sa existe dar cred ca  e necesar ca inainte
sa stim ce vrem
si sa stim cine activeaza in grup.

uitandu-ma aici, cam putini pentru a avea sens o asociate.
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/CoordonareActivitati/MembriActivi

Am impresia (si mi-a zis Adi ca si el a auzit) ca unii s-ar implica doar
daca ar exista o asociatie.
Nu inteleg de ce e asta o conditie, dar accept ca unii o vad ca una
necesara.

Jani