[software-liber] Re: Propunere concretŃ: Cum vad eu viitorul GSL

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Dum Mai 3 22:43:26 EEST 2009

Eu m─â pot implica ├«n ideea ├«n care se stabile┼čte clar ce e de f─âcut, iar pe
lista aia reg─âse┼čte ceva ce a┼č putea face ├«n / din Alba Iulia.

Asocia┼úia mi se pare important─â (┼či am mai zis asta) ├«n principal pentru c─â:

   - se pot accesa diverse fonduri pentru proiecte de dezvoltare / promovare
   SL (eventual în colaborare cu parteneri - universitati sau institutii de
   cercetare)
   - se poate face lobby la nivelul administraţiei locale / centrale (pentru
   că reprezinţi o entitate legal constituită)
   - se pot obţine sponsorizări pentru conferinţe, prezentări, publicări de
   CD-uri ┼čamd...

Cipri