[software-liber] Re: Propunere concretŃ: Cum vad eu viitorul GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Mai 3 22:52:33 EEST 2009

2009/5/3 Ciprian Cucu <cucu.ciprian la gmail.com>

> Eu m─â pot implica ├«n ideea ├«n care se stabile┼čte clar ce e de f─âcut, iar pe
> lista aia reg─âse┼čte ceva ce a┼č putea face ├«n / din Alba Iulia.

Pai partea cu depus cereri daca ti se pare ca are rost, si orice legat de
prezentari live pt stundeti sau elevi.

> Asocia┼úia mi se pare important─â (┼či am mai zis asta) ├«n principal pentru
> c─â:
>
>    - se pot accesa diverse fonduri pentru proiecte de dezvoltare /
>    promovare SL (eventual în colaborare cu parteneri - universitati sau
>    institutii de cercetare)
>    - se poate face lobby la nivelul administraţiei locale / centrale
>    (pentru că reprezinţi o entitate legal constituită)
>    - se pot obţine sponsorizări pentru conferinţe, prezentări, publicări
>    de CD-uri ┼čamd...

De acrod, dar pana intre noi nu ne intelegem si nu avem un plan *comun*
asociatia nu ar fi clar pe cine reprezinta.
Am lua fonduri si ce am zice ca facem cu ele? Ar fi nevoie daca acum am fi
activi si ne-am da seama ca unele lucruri le-am putea face mai usor
daca ar fi o asociatie in spate. Cum am zis sunt pt asociatie, dar nu sa fie
una pt cei 2-3 oameni care sunt activi.

Jani