[software-liber] Re: Propunere concretă: Cum vad eu viitorul GSL

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Mai 4 09:03:19 EEST 2009

On 05/03/2009 12:30 PM, Andrei Popescu wrote:

> 2. În opinia mea Grupul pentru Software Liber poate folosi Proiectul
> Debian (ca să fie foarte clar că nu mă refer la sistemul de operare) ca
> sursă de inspirație pentru organizare din mai multe motive:
>
>   - nu există un lider gen RMS sau Mark Shuttleworth, ci doar niște
>     voluntari care alocă mai mult sau mai puțin timp

Eu nu am nimic impotriva existentei unui lider (gen RMS, cineva informal
si care e respectat de comunitate), as avea problema cu existenta unui
"sugar daddy", gen Mark Shuttleworth, de banii caruia sa depinda
comunitatea.

>   - membrii sau potențialii membrii sunt relativ răspândiți din punct de
>     vedere geografic, ceea ce face ședințele obișnuite practic imposibile
>     (în Proiectul Debian toate voturile se desfășoară pe e-mail, prin
>     mesaje semnate și/sau criptate)

Noi totusi nu sintem *chiar* asa de raspinditi, ne putem intilni fata in
fata si fara calatorii intercontinentale cu avionul.