[software-liber] Re: FlossCamp: keysigning party?

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Mai 4 10:38:19 EEST 2009

În data de 4 mai 2009, 09:12, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a scris:

> Schimb de chei acolo, schimb de chei dincolo, totusi nu vad pe nicaieri,
> intr-o singura fraza, e explicatie despre cum si de ce folosirea semnaturii
> digitale in email mi-ar imbunatati viata (stiti voi, intrebarea clasica "how
> will it help the users get laid?"[1])

Exact, aș vrea și eu un răspuns la întrebare.
Am văzut în ultimii doi ani evenimentul de la FOSDEM, dar spre rușinea
mea nu am întrebat acolo.
Am o cheie GPG pe care trebuia să mi-o fac pentru Fedora.